majawindpaw.blogg.se

Hej! Det är jag som är Maja Windpaw på Star Stable Online! Här kommer jag lägga upp saker om mej på sso.. Och skriva vad som precis har hänt på sso med mej :) Hoppas du kommer gilla bloggen!! :D

Bytt server! :(

Publicerad 2016-07-31 23:40:00 i Allmänt,

Har tyvärr bytt server! Från Air Star, Till Marshmallow cloud :) Trivs på den nya servern!! :) Är jätte ledsen att jag kanske inte kommer se mina allra bästa vänner på sso mera som jag hade på air star!! Till dem här kommer en dikt: När jag själv där var ensam.. Stog där med min ponny.. Hitta jag er! Ni är underbara, Snälla, Trevliga! Ni förändrade jätte mycket för mej på sso!! Tack Tilda Ponyside, Nina Bluehall, Tilda Mcforce, och mass andra!! Börja nästan gråta av att jag bytte server.. :(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela